Αυτές οι τρεις ασκήσεις θα σε κάνουν πρωταθλήτρια στο… κρεβάτι

Μάλλον θα δεις το γυμναστήριο με άλλο μάτι

Μπορεί η γυμναστική να αποτελεί ένα είδος άσκησης, αλλά υπάρχουν 3 ασκήσεις που εάν τις κάνεις τακτικά, τα σεντόνια σου θα πάρουν φωτιά!

Το σeξ απασχολεί μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς σου και είτε το παραδέχεσαι είτε όχι είναι λίγες οι στιγμές που …
Μάλλον θα δεις το γυμναστήριο με άλλο μάτι

Μπορεί η γυμναστική να αποτελεί ένα είδος άσκησης, αλλά υπάρχουν 3 ασκήσεις που εάν τις κάνεις τακτικά, τα σεντόνια σου θα πάρουν φωτιά!

Το σeξ απασχολεί μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς σου και είτε το παραδέχεσαι είτε όχι είναι λίγες οι στιγμές που δεν το σκέφτεσαι. Είναι κάτι πολύ ωραίο για τους περισσότερους ανθρώπους γι αυτό γιατί να μην προσπαθήσεις λίγο αν είναι να το κάνεις πολύ καλύτερο;
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάλεις στο πρόγραμμά σου τις 3 παρακάτω ασκήσεις:

1. Κάνε Squat και γύμνασε πόδια και γλουτούς:

Μια πολύ καλή άσκηση, που όχι μόνο σε βοηθάει να γυμνάσεις τα πόδια και τους γλουτούς σου, αλλά βοηθάει το αίμα να κυκλοφορήσει καλύτερα στις περιοχές που ευθύνονται για την αύξηση της λίμπιντο σου.

2. Ενεργοποίησε τους τετρακεφάλους σου:

Οι μεγάλοι μύες των μηρών χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια του σeξ και μπορεί να εξαντληθούν πολύ γρήγορα. Γι αυτό γύμνασε τους καλά ώστε να μπορείς να διαρκείς περισσότερο.

3. Χρησιμοποίησε τις μπάλες σταθερότητας:

Σε βοηθούν πολύ να βρεις την ισορροπία του σώματός σου και να μπορέσεις να ενδυναμώσεις όλο σου το σώμα. Μπορείς να κάνεις πολλές ασκήσεις αλλά κυρίως μπορείς να επικεντρωθείς στους κοιλιακούς σου, τους οποίους και θα χρειαστείς κατά την διάρκεια του σeξ.

 patrasevents.gr

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις